Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

 BMETERS POLSKA Sp. z o.o. jest liderem w dziedzinie importu, eksportu, sprzedaży wodomierzy, ciepłomierzy, systemów zdalnego odczytu oraz produkcji wodomierzy i podzielników kosztów ogrzewania jak również doradztwa w zakresie rozliczania wody i ciepła. Poprzez śledzenie najnowszych światowych trendów i technologii oraz bogate doświadczenie i wiedzę naszych pracowników, możemy zaoferować najwyższą jakość i kompleksową obsługę na wszystkich etapach współpracy.

 Wierzymy, że każdy może uczestniczyć w ochronie środowiska poprzez codziennie, proste czynności służące oszczędzaniu wody czy ciepła. Dlatego dokładamy wszelkich starań do produkcji precyzyjnych urządzeń pomiarowych, które zapewniają rozsądne zużycie mediów, a tym samym – przyczyniają się do dbania o środowisko i jego ochronę.

 W trosce o zaufanie, jakim obdarzają nas Klienci oraz o wizerunek wiarygodnego partnera, stawiamy sobie następujące cele strategiczne:

  • Stałe poszerzenie naszej oferty asortymentowej;
  • Zapewnienie krótkich terminów realizacji dostaw;
  • Spełnienie wymagań Klientów w zakresie bezpieczeństwa
     i funkcjonalności naszych wyrobów;
  • Spełnianie wymagań normy ISO 9001:2015 i obowiązujących przepisów;
  • Przestrzeganie wdrożonego  Systemu Oceny Zgodności wyrobów;
  • Stosowanie systemu zarządzania laboratorium ISO/IEC 17025:2005.

 Wychodząc z założenia, że poziom zadowolenia Klientów zależy od jakości oferowanych przez nas wyrobów i usług oraz od kompetencji pracowników, realizujemy powyższe cele strategiczne poprzez:

  • Zaopatrywanie się tylko u dostawców gwarantujących dostawy zgodne z naszymi wymaganiami jakościowymi;
  • Stałe zwiększanie zastosowania techniki informatycznej w Spółce;
  • Stosowanie nowoczesnego wyposażenia produkcyjnego;
  • Reagowanie na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania Klientów;
  • Zapewnienie satysfakcji pracowników z uwzględnieniem stałego podnoszenia ich kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
  • Zaangażowanie kierownictwa w tworzenie warunków i motywowanie pracowników do poszukiwania metod doskonalenia wykonywanej pracy.

 Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenie skuteczności naszego Systemu Zarządzania Jakością. W oparciu o ramy niniejszej polityki kierownictwo BMETERS POLSKA ustala corocznie szczegółowe cele operacyjne dotyczące jakości.

 Cały personel firmy BMETERS POLSKA zna i stosuje niniejszą politykę oraz zasady zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.

 Zarząd firmy BMETERS POLSKA deklaruje, że będzie dokładać starań i środków, aby niniejsza polityka była w pełni realizowana.

 

Psary, dnia 09.10.2017

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Dziękuję, rozumiem

Newsletter BMETERS

Aktualności, promocje, szkolenia i wydarzenia. Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj przydatne informacje z ostatniej chwili.
Podanie adresu e-mail oznacza
akceptację Regulaminu.

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do naszej bazy.