Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI
BMETERS POLSKA Sp. z o.o. jest liderem w dziedzinie importu, eksportu, sprzedaży wodomierzy, ciepłomierzy, systemów zdalnego odczytu oraz produkcji wodomierzy i podzielników kosztów ogrzewania jak również doradztwa w zakresie rozliczania wody i ciepła. Poprzez śledzenie najnowszych światowych trendów i technologii oraz bogate doświadczenie i wiedzę naszych pracowników, możemy zaoferować najwyższą jakość i kompleksową obsługę na wszystkich etapach współpracy.
Wierzymy, że każdy może uczestniczyć w ochronie środowiska poprzez codziennie, proste czynności służące oszczędzaniu wody czy ciepła. Dlatego dokładamy wszelkich starań do produkcji precyzyjnych urządzeń pomiarowych, które zapewniają rozsądne zużycie mediów, a tym samym – przyczyniają się do dbania o środowisko i jego ochronę.
W trosce o zaufanie, jakim obdarzają nas Klienci oraz o wizerunek wiarygodnego partnera, stawiamy sobie następujące cele strategiczne:
- Stałe poszerzenie naszej oferty asortymentowej;
- Zapewnienie krótkich terminów realizacji dostaw;
- Spełnienie wymagań Klientów w zakresie bezpieczeństwa
i funkcjonalności naszych wyrobów; - Spełnianie wymagań normy ISO 9001:2015 i obowiązujących przepisów;
- Przestrzeganie wdrożonego Systemu Oceny Zgodności wyrobów;
- Stosowanie systemu zarządzania laboratorium ISO/IEC 17025:2005.
Wychodząc z założenia, że poziom zadowolenia Klientów zależy od jakości oferowanych przez nas wyrobów i usług oraz od kompetencji pracowników, realizujemy powyższe cele strategiczne poprzez:
- Zaopatrywanie się tylko u dostawców gwarantujących dostawy zgodne z naszymi wymaganiami jakościowymi;
- Stałe zwiększanie zastosowania techniki informatycznej w Spółce;
- Stosowanie nowoczesnego wyposażenia produkcyjnego;
- Reagowanie na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania Klientów;
- Zapewnienie satysfakcji pracowników z uwzględnieniem stałego podnoszenia ich kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
- Zaangażowanie kierownictwa w tworzenie warunków i motywowanie pracowników do poszukiwania metod doskonalenia wykonywanej pracy.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenie skuteczności naszego Systemu Zarządzania Jakością. W oparciu o ramy niniejszej polityki kierownictwo BMETERS POLSKA ustala corocznie szczegółowe cele operacyjne dotyczące jakości.
Cały personel firmy BMETERS POLSKA zna i stosuje niniejszą politykę oraz zasady zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.
Zarząd firmy BMETERS POLSKA deklaruje, że będzie dokładać starań i środków, aby niniejsza polityka była w pełni realizowana.
Psary, dnia 09.10.2017